Tuesday, May 19, 2009

JEBELE BY KWEEN

Artiste(s): Kween
Title: Jebele
Album: Kweendom Come
Genre: Naija
Year Realeased: 2007


VERSE 1
She called the house today
telling me this, telling me that
where you both slept last night
Boy you know that ain't right
She said your love's getting stronger
but I can't hold much longer
na you dey put asunder
I just can't help but wonder
honey mo
gini ka n mere gi
esigwa yin mo
Tell me what I've done wrong
can you give me one reason
just only one reason
I just might let you be

HOOK
Cos i no fit hold your handie o
I no fit tie your leg
I no fit pluck your eyes o
E no make sense abeg
If today I lose you
dem no make you for me
If I'm supposed to have you
nobody fit take you from me
So I say

CHORUS
Jebele jebele (2x)
make you dey go [Jebele jebele]
I no do again o [Jebele jebele]
If you dey chop dey go [jebele jebele]
Na today e finish [Jebele jebele]
Leave me alone [jebele jebele]
Your monkey don get belle

Verse 2
Yes i called her a monkey
She jumps on men like a junkie
You chose to be with her
and thats so sad
am going back to my dad
you were all I had
You broke my heart in two
and thats so sad
honey mo
gini ka n mere gi
oriaku mo
Tell what I've done wrong
can you give me one reason
just only one reason
I just might let you be

REPEAT HOOK

REPEAT CHORUS

BRIDGE
Boy I've made up my mind
cos this time you really stepped out of line
and I no fit waste my time [I no fit waste my time]
I don't think I can still spend my life with you

REPEAT HOOK

REPEAT CHORUS

Make u go your way
Make I do my thing
Soilder go, soilder come, Haha
Wetin you fit do I fit do better, Ha
Shayo na bassssssssssss

REPEAT CHORUS (till fade)

No comments:

Post a Comment